piątek, 3 czerwca 2011

Zaległości....

Postanowiłam sobie, że do wtorkowego egzaminu nie chwycę się za hendmejdowanie, więc dziś pokazuję zaległości, które powstały jakiś czas temu.
Na pierwszy rzut mój debiut sztalugowy inspirowany pracą Agnieszki.


A teraz imieninowa kartka z niespodzianką, nad którą trochę się głowiłam, bo nie miałam pomysłu jak ukryć w niej lamę/żyrafę (każdy niech sam stwierdzi cóż to za stwór:). W końcu wyszło tak:



A na koniec jeszcze króliczka Zuzia, siostra bliźniaczka Dyzia:



I to by było na tyle:)
Byle do wtorku!:)

4 komentarze:

Unknown pisze...

moja moja żyrama <3

Unknown pisze...

i byle PO wtorku,a nie do... :P

Boei pisze...

Piękne prace. Tą pierwszą karteczką jestem po prostu oczarowana:)

Klodin pisze...

haha świetny pomysł z tą żyramą :D a króliczkami miażdżysz Kajtuś :*